Bye me something new ;)

Vilket väder det är ute :) Så sover man bort hela dagen när man är ledig! Så typiskt.
Tänkte förvisso röra mig in mot Forum för att kolla på ett par chinos och en tröja. Hittade ett par chinos igår, dock var de för korta i benen så ska in och kolla på ett annat par tänkte jag :)
Vill även ha lite längre tröjor. Svårt att hitta dock. Då det bara ser ut som att man har världens bredaste byst om man tex har långa skjortor och stor byst. Sjukt irriterande kan jag lova.
Vill även köpa ett par nya tygskor och mer pumps haha. men det får komma lite närmare sommaren tror jag ;)
Får se vad jag hittar :)

Köpte nu en ny jacka igår, så nu känns det som att man vill köpa allt nytt haha. Väska skor,byxor ja ALLT! hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0