Det är bevisat

Hahahaha. Nu är det helt enkelt bevisat. Jag var en gottegris redan som barn (!?) Kom precis ut från duschen och hör glasbilen. Så jag utbrister ett " Åh mamma hör du glassbilen det var länge sen man handlade där"! Varav hon säger: Ja men tänk Beatrice när din Pappa sa: Vad fan är Beatrice coh min plånbok? Ja då hade jag hört glassbilen, hittat pappas plånbok och själv knallat iväg och valt glass. Var bara 4 år gammal. Så när Pappa hittade mig där med ögon stora som klot, ja då kunde han inte annat än att låta mig få glassen ;)

Har varit för trött för att skriva och för lat för att bry mig. Har som sagt varit sjuk. Blev frisk i tisdags och på Onsdagen var det dags att gå tillbaka till jobbet. Vilket var bra då det har varit Kris och panik där.
Blev även en heldag med Amina på stan igår. Känns bra :) Skönt att prata minnen och den tjejen verkligen förstår mig! Ja, annat vore äl konstigt. Vi praktiskt taget satt ihop i gymnasiet. Eller ja, kanske är ett milt uttryckt. Alla har väl ett sånt där jobbigt par i sin bekantskapskrets som ALLTID är med varandra, pratar om varandra eller med varandra. Eller iaf kännt en sån person. Ja, vi var de fast i vänskaplig form.
Vilket får mig att tänka på att fan det känns länge sen jag och Catti sågs. Mycket pga mitt jobb och att ho har dagistider att passa. Förut sågs vi mycket oftare. Får bli skärpning på det nu tycker jag :) Visserligen pratar vi varje dag men ändå :P

Idag blev det återigen jobb och sedan for jag och Dompan iväg till bagerimässan. Kostade 240 kr men ja, det var det värt :) Kom hem med en hel del roliga grejer. Dock inte likamycket som tidigare år, haha. Kanske var bra det förvisso.
Våran praktikant från högstadiet lämnat oss i morgon med. Han har verkligen givit mig något att skratta åt på morgonen. Ja inte åt det han gör, utan saker han säger. Riktigt trevlig prick det dära :)

Detta var år och dar sedan, haha. Amina och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0