En kort förklaring om inlägget igår samt min dag idag

Mitt inlägg igår var nog rätt löjligt. Ska väl med handen på hjärtat erkänna att jag kan veva igång mig själv ibland. Då jag blir sur så blir det en hel hög med dåligheter på ett och samma fat.
Jag kände bara att jag inte orkar med hene mer. Att det är svårt att umgås med någon som hon. Tyvärr så stämmer hon in på det där citatet " Har man inget eget liv pratar man om alla andras".
Jag känner mig lite ledsen men samtidigt så mår jag bättre utan henne. Då det bara är jobbigt att hela tiden behöva tänka på att inte öppna sig för mycket för henne för då vet alla om det. Hon vet tyvärr inte när man ska vara tyst. Det är väl det mitt inlägg igår handlade om.

Idag fyller Bernt år (mammas kille). Så vi har ätit en jätte god middga och han fick en mobil telefon :) En likadan som mamma har fast en blå. Hon har en rosa. Så nu sitter de där nere och försöker lära sig om deras mobiler, haha. Är ju som vanligt ett himlans husvagnssnack samt köpa bilsnack. Så har flytt upp hit till datorn en stund haha.

Idag så blev det en sväng till doktorn med. Kul, så nu ska man knapra medicin i 7 dagar. Så ingen dricka för mig i helgen. Börjar bli sjuk med så passade på att köpa upp mig lite på apoteket ;)

På något sätt gillar jag denna bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0