Energiflöde nu?!

Jises vilken energi jag har fått nu såhär mot kvällen! I morse därimot, jises! Trodde att jag skulle strypa mig själv, så trött var jag.
Så när man väl hade kommit upp ur den där underbara sängen som man har. Ja då ska man åka 3 olika bussar för att komma fram till Tyresö. Där kursen hölls. Kursen var bra och intressant. Resan dit och hem var däremot något helt annat!
Det var riktigt roligt att se vad man kan göra med kaffebröd. Tror inte att många tänker på att ha sylt och ädelost på en platt rund wienerdegsplatta som man sockrat. Jag som i vanliga fall verkligen inte äter ädelost tyckte att det var gott. Inget jag skulle köpa, men däremot jag skulle kunna äta. DET är ju ett riktigt stort framsteg för mig ;)
Så då tänker jag såhär, de personerna som verkligen ÄLSKAR det måste ju verkligen digga det då ;)
Om någon av de där bullarna är något som skulle göras på mitt jobb? Tveksam emot det. Men går ju alltid att prata med chefen om något ;)

 Titta vad jag hittade! HAHA. Jag pussar Mr T´s kollega på collage. Tur att iaf en av oss blev snygg (läs jag). Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0