Hej då idiot :P

Som vanligt tickar klockan iväg. Har verkligen inte orkat fixa i ordning mig för sängen. Vilket inte alls är bra då klockan ringer alldeles för tidigt. Skönt är det ju förvisso att komma hem runt halv fyra tiden :)

Idag har jag sagt upp min vänskap med Sara. Man orkar ett tag, men tillslut så orkar man inte mer.
Jag vill inte höra om Victorias föräldrar bråkar igen. Jag vill inte höra vad för elaka saker hon säger om mig. Jag börjar helt ärligt tro att det är hon från böjan som startat med detta. Att hon säger att jag sagt si och så om henne och sen går hon till mig och säger "aa Vicotira ringde idag snackade bara massa gojja som vanligt. Hon säger aldrig något vettigt. Snackade skit om dig som vanligt" Jaha, vad ska jag säga på det? Att jag är trött på att höra hur jag och Victoria "hänger" efter henne. Jag är trött på att höra att det ena som kommer från saras mun är BULLSHIT! Jag vill inte höra saker ifrån henne som människor sagt i förtroende till henne. Anledningen till varför jag nämde både Victorias och Sara namn i detta inlägg var för att jag tycker att nu fan får det vara nog Med Saras Skitsnack om folk. Säger saker som inte stämmer, ljuger för att hålla sig själv flytande och pratar om alla nadra för att ha något att snacka om.
Självklart gillar alla skvaller.
MEN SERIÖST! Jag vill inte höra om hur underbar JUST den killen är hur rik han är, hur mycke than tofflar för henne. det är inte intressant. Då jag vet att hon ändå bara utnyttjar folk.
SÅ DÄRFÖR HAR JAG NU EN GÅNG FÖR ALLA SAGT UPP DENNA SJUKA VÄNSKAP.
Kan ju inte vara vän med någon som försöker utnyttja mig.
Kan ta ett exempel. har inte hört av människan på över en vecka. Så skriver hon " Kan du låna mig 600 kr" Inget hej hur mår du. INGET varför hon ville låna de pengarna.. Hallå?! Gå till din mamma eller ngn av dina killar.. NOT ME ;) Som har varit arbetslös i 6 veckor lixom. Mina pengar växer inte på träd. Så tänker inte skänka bort dom till henne direkt..

Kände att jag var tvungen att skriva av mig detta innan jag ska sova. Så att jag slipper tänka på det innan jag ska sova :)

Måste bara kolla ett recpet innan jag sover.. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0