Ingen rubrik

Mått illa, mår illa. Suck. Har varit hemma från jobbet. kanske är det pga pencilinen eller de nya mini pillerna. Vet ej. Illa mår jag. Fick panik. Köpte ett sånt där gravid test på apoteket. Även fast jag visste att det absolut inte var något. Så var jag tvungen, tvungen att hitta svaret. Varför jag mår illa. Nu vet jag hursomhelst vad det inte är. Skönt det. I morgon ska jag till jobbet.
Allt står och faller för attt en person är sjuk. Eller ja, en person mer än vanligt. Chefen borta på semester och Dompan ska vara ledig idag och i morgon. Så egentligen är det ingen i bageriet. Dessvärre fick chefen och Dompan hoppa in och jobba. Jag ska dit i morgon. Chfen får fortfarande jobba. Dompan blir ledig. Undrar vem som ska jobba helg? Egentligen U men hon är nog sjuk. Hennes barn hade fått hjärnskakning.

Vaknade tidigt i morse av att solen sken in i mitt fönster. Hur mycket jag än vill har jag svårt för att somna om. låg och trog mig i sängen till tio i nio. Sen började magen att kurra. Gick upp och åt snabbt, för att sedan gosa ner mig i sängen och glo på tv. Fanns inget intressant så blev till att läsa ut en bok jag redan läst. Skönt det med.

Det var du som lämnde mig, jag bara satte ord på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0