Koka soppa på en spik

Oh hjälp vart ska jag börja!
Allt är just nu som en stor smet i mitt huvud. Folk gör inte det de säger sig göra och jag börjar ifråga sätta mina vänner. Varför är jag vän med vissa personer? Som bara tar energi ifrån mig. Jag vet ju att jag måste avsluta det. Men det är så fruktansvärt jobbigt. På något jävla vänster. Även om den personen kan få mig riktigt sur för minsta lilla. Sen så undrar jag vad det är för fel på folk?! Ska man ringa någon en viss tid, eller ses. JA DÅ GÖR MAN DET! Nej fya. 
Så har ju det nya jobbet börjar rulla igång och jag vågar säga att jag trivs. Har visserligen inte träffat en person ännu, hon har varit sjuk sen jag började och haft semester. Än så länge trivs jag ;) haha. Semestern är satt och jag tror på en bra sommar.
Killen som jag börjar få känslor för (?!) gör mig väldigt förvirrad. GLÖM dubbla signaler, här skickar man alla jävla möjliga signaler som finns känns det som.

Nog är det positiva saker som händer i mitt liv. Ibland känns det bara som att de negativa sakerna tar upp min tid lite för mycket.. Så måste verkligen påminna mig själv. Att det faktiskt finns många många positiva saker i mitt liv just nu :)
Att sedan solen har böjat kika fram och värmer oss gör det ju hela bara ännu bättre :)

I morgon hoppas jag på att jag och Dompan hinner med det vi ska göra så att vi kan provbaka i morgon :)

 Tårta gjord av mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0