Myyyspyys!

Det är så härligt nu när man känner att våren har kommit. Som vanligt brukar det invigas med en förkylning. Peppar peppar ta i trä, så har inte det hänt ännu :) Även om jag är på god väg.

Idag är det fredag och jag är ledig i helgen :) Skönt! :) Så ska snart ta och kila iväg för att möta min söta vän Catti. Blir middag på Fridays ikväll! Gott! Är nog stammis kund där ;)
Som jag brukar säga: När jag gifter mig så ska jag ha min bröllopsmat därifrån. Min mamma blev ju helt förskräckt när hon hörde det. " Men Beatrice det kan man ju INTE ha som bröllopsmiddag" Lugn mamma lilla. För tyvärr får du nog aldrig se din dotter gifta sig. Då jag bara just nu känner att gifta mig? Nej tack. Varför gifta sig för att skilja sig? Och emd den inställningen kommer det aldrig att bli lyckat.

Nej dags att kila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0