seeeeg

He turn´s my life up side down.

Ja du, vad ska man skriva? Vad finns det att uttrycka sig om? Som vanligt allt för mycket skulle jag tro :/

igår blev det som sagt utgång. Var helt ok, även om jag tycker att den slutades för tidigt. Så tror jag kommer hålla mig till att gå ut med Catti hedan efter ;) Det är lite mer go i min goa tjej :)
Kvällen började först hos saras dejt (eller vad man nu ska kalla det) där de förade en del. För att sedan gå vidare till Pure. Gamla blue moon bar. Helt ärligt var det inte ett dugg kul där. Men tror innerst inne att allt beror på musik och hur taggade folk är på att gå ut egentligen :P I mina ögon så tror jag inte att folket jag umgicks med igår var så jätte taggade igår. Vilket jag var.
Vi fortsatte sedan till Collage. Där jag trivdes som fisken i vattnet haha :)

han ringde mig igår. Först hör han inte av sig på en vecka. Så trodde att nu är detta ett avslutat kapitel. Så hör han av sig igår. Blev väl lite tjaffs över telefonen men tror att det löse sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0