Drama, igen

Jag är ledsen och arg. Fan jag kan inte sova. Jobbigt med folk som är instabila. Vet inte vad som är sant och inte. Vad som bara är toma ord för att få en och känna sig skuldsatt. Det är jobbigt. För tänkt om det stämmer? Men stämmer orden inte, ja då är ju den andre personen dum.
 Allt detta för en kille. Är det värt det? Nee. Självklart har jag pratat med honom. Han lägger inte skulden på mig. Säger att det var han som tog insiativ. Inte jag. Allt står där på sms. Precis som hennes. Jag vet ju att hon inte är stabil. Jag vet ju allt detta. Men jag blir arg. För även hon vet allt detta själv. Att hon behöver hjälp. Har sagt det så många gånger.
 Så det där jävla telefonsamtalet. Där han säger de där orden. Hon har försökt hoppa ner på spåren flera gånger. Hennes hysteriska skrik. Sen efter, hennes sms. Där hon försöker få mig skyldig för något som inte ens finns där. ord som hon sagt och nu sedan vänder emot mig. Alltid samma visa. Jag är den onde och hon den gode.


FAAAAN! Jag saknar Amina. Vill att hon ska komma hem. bara något dygn kvar nu. Annat är det med Jennifer hela två veckor. Usch, varför är ni inte här? Ja, jag vet ju varför men vill ha hem er nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0