En såndär mackapär ni vet ;)

Vet ni vad jag skulle vilja ibland? kunna ta mig in i någon annans hjärna! Ja det åter lite skumt. Men asså ärligt. Ni vet när man träffar någon? När man känner att man är sjukt osäker på hur han / hon känner sig? Hade det inte varit bra nice att bara kunna plocka fram en mackapär och tjuvlyssna på tankarna? Det tycker iaf jag! Fast hade väl slutat med att folk gick omkring med kasturller på huvudet som de i mysteriet på greve holm :P
 Jag gillar hursomhelst min idé. Så någon kan väl ta och forska fram den till mig? haha. FAST den ska endast vara min min min ;) mohahahah.
 För den kan ju vara bra till annat med. Typ om man är ny på jobbet och vill veta vad arbetskollegorna tycker. Om man vill boosta sitt humör lite och höra några fina kommentarer om en som någon inte vågar säga. Fast då kanske det måste finnas en översättare. ja, man kan ju tänka på ett språk som den andre inte förstår.
 För inte tänker jag gå och köpa blondinbellas bok. För att få lite boost av självförtroeendet :P Nej då tycker jag min idé är MYCKET bättre ;) För då kan man ju få veta alllt möjligt ju ;)





Dagen underbaraste låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0