Fredag+halva lördagen

Oj vad roligt det är när man ser att det är ändå en hel del som läser min blogg. trodde jag aldrig haha ;)

Igår så blev det jobb som vanligt :) Stod på kondis och det var en held del tårtor att göra så det var super kul! Får oftast vara på brödsidan, då jag börjjar lite senare än de andra ;)
 Nu är det även klart att jag ska börja jobba varanan helg. Vilket jag tycker är skönt :) Mer pengar åt mig ;) Sen så bllir det även mindre festandde :) Tror det behövs :D
 Efter jobbet så åkte jag hem till Sara. Där Saras pappa stod och laga middag. Det var faktiskt riktigt gott! Länge sedan jag åt biffstroganoff. Har ju blivit så mycket utemat på sista tiden. Kpte även med mig en tårta från jobbet så det blev lite fika mys med :)
Sov även där så nu är jag hemma :) Har precis duschat, ska sminka mig för att sedan bege mig snart igen :) Att det alltid ska vara fart och fläkt på mig haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0