Hey Boo vart tog du vägen?

Hey boo! Vart tog sommaren vägen? I samma veva som semestern kom så försvann den. Hallå, kompis jag saknar dig! vem ska nu värma mig när allt annat kan kännas så kallt och läskigt? 
 Hösten smög in någonstan i början av augusti samtidigt som höstnyheterna kommer in i butiken. Helt plötsligt sitter jag här och tittar på höstjackor fast att jag nyss badade i poolen. Samtidigt kan jag le åt detta. För människor är vackrast på hösten. De ser så mysiga ut!
 Solbrännan sitter kvar och du går i den där mysigt tjocka koftan. Dina vita skor lyser mot stockholms mörket. Det vill säga, det skiner fint bland skyltfönster,gatulycktor och mörkret som omfamnar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0