Inga ord och inga visor

Det känns som att jag saknar någon! Problemet är bara att jag inte vet VEM det är :S Det känns seriöst som om jag har blivit riktigt rådissad haha. Vilket jag faktiskt inte har. Så känner mig riktigt förvirrad just nu.
 Kanske är det så att min kropp och även min själv saknar någon het snygging ;) Nej, men allvarligt har inte den blekaste. Ändå har jag känt mig lite nedstämd och sorgsen. Det har förvisso bara pågått igår och idag. Men vad kan det vara?!
 Kan det vara att en av mina närmaste försökte avsluta sitt liv förra fredagen? Ja, det var nog egentligen ett rop på hjälp. Vilket vi som står henne som närmast tog oss till oss. kan väl inte påstå att jag känner att jagg är så mycket till hjälp mer till besvär.
 På tal om den människan så känner jag mig hopplös! Vet inte vad jag ska säga utan att bli arg elle ledsen. Jag vet att hon försöker sätta på sin mask framför mig. Säker framför de flesta. Men varför framför mig?! kan någon förklara det!?! Det gör bara ont i mig att höra hennes röst försöka låta mer stadig än den är. Låta mer som vanligt. Faktum är att det kommer aldrig kunna bli som "vanligt" igen. Vanligt var ju heller aldrig ritkigt bra. Speciellt inte om hon mått såhär en rätt så lång period. Som hon har gjort, vad jag har förstått det som.

Jag känner mig dum! Som om jag försöker ta uppmärksamhet ifrån henne. Fast det är inte alls så! Jag känner mig bara så jävla dum att jag inte uppmärksammade det hela tidigare! Att jag inte märkte något. Är jag så himla självgod att jag bara ser mig själv och mina egna behov?
 En god vän försöker ta sitt liv och jag känner att jag mår dåligt för att hon gjrot så! Jag känner mig bara så jävla dum som inte märkte något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0