Inte snällt alls

Något som verligen stör mig är när folk kollar på en rullar med ögonen åt än samtidigt som den tittar på en annan. idetta fallet var det min arbetskollega som kollade på min chef. Ibland så kan jag bli riktgit grinig på den männisan. För man gör banne mig inte så!! Känner att jag behöver få ur mig irritationen som grott i mig idag. För någonstans måste jag ju få ventilera.
 Det är svårt att sätta sig in i någon annans känslor och beteende. Så himla svårt. Speciellt när jag fortfarande kan bli förvånad över mitt egna beteende.

Annars har måndagen rullat på i ett hastigt tempo och börjar lida mot sitt slut. Min älskade mamma kom hem idag efter sin långehelg på Öland. Så hamnade nere i köket en långstund efter det att jag kom hem idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0