Jag orkar inte vara allas hjälte

Efter en turbulent natt där sömnen varit dålig är jag nu uppe ur min säng. Jag är fortfarande ledsen. Känner mig tom och ensam. Kan inte ens tänka mig hur Hon känner sig. Jag måste fokusera på mina egna känsor. Mina egna funderingar. För det här är inte hälsosamt. Tänker fortfarand epå tänk om hon hade lyckats ta livet av sig igår? Nu gjorde hon inte det. Tur det. Vad händer nästa gång? Kommer det finnas någon nästa gång?
 Jag ska väl vara gad över att hon inte lyckades. En sida av mig är fortfarande arg. För de orden som sades igår är INTE ook. Men jag vet inte hur en människa tänker som gör som hon.

Jag måste sminka mig och klä på mig inför kräftskivan. Men det känns jobbigt just nu. Hur ska jag kunna ha roligt ikväll? Ska bli skönt att få komma in i gemenskapen ikväll. Få vara en bland alla andra. Slippa tänka. FAN! Måste skynda mig till systemet och köpa kräftor! Nej nu är det dags att springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0