Kräftorna köpta

Har precis kommit hem efter att ha köpt kräftor och alkohol :) Men det är så varmt ute att man bara vill lägga sig i ett badkar fullt med kallt vatten :P
 Måste titta sl, hur åker man från värmdö till ununger?;) hahah det blir sightseen över hela stockholm idag. Då det är från ena sidan till andra typ haha..
 hade kanske gått snabbare med båt. Men nu har jag ingen haha. Inte kan jag köra heller ;) Så det hade ju inte spelat någon roll :P
 Ikväll vill jag bara ha roligt.

Har pratat med Henne idag. Via sms. Hon lever men mår inte bra. Hennes far ska snart komma och hämta henne. Själv tycker jag att hon måste åka in till psykakuten för att få vård. En person som är så bräcklig att man försökt ta livet av sig två gånger på bara några minuter är inte stabil. Hon hoppade ner på spåret. För att sedan bli uppdragen. Vet inte om det är fler än två. Han som ringde mig igår sa 4. han som skrev det långa mejlet på faceook skrev 2. Hon mår inte bra. Det vet vi. Men att hon igår sa att det skulle vara mitt fel kändes jobbigt. För en orsak som trots allt inte finns där.


Du väcker minnena till liv. Och jag låter dig. Hej och välkommen vacra du! Eller?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0