nananaaaa ny börjar det!! wooohoo ;)

Igår var det första dagen på jobbet efter semestern! Var riktigt trevligt att träffa alla arbetskamrater. Men det är inte fören idag jag har fått ont i fötterna haha ;)
 Nu blir det ändringar i schemat för min del! =) Då jag kommer att jobba heltid i ett år nu. Eftersom att Ulrika är tjänstledig ett år pga studier. Sen får vi väl se om hon kommer tillbaka eller börjar jobba med det hon utbildar sig till :) Så då blir väl mitt schema ännu mer fullspäckat. Just love it! haha. Vet inte hur jag skulle klara av att inte göra så mycket som jag gör.
 Nu är sommaren är slut så ska jag ooch Amina böja träna :) Vilket jag behöver, inte bara pga vikten utan pga att jag vill så mer muskler och orka lyfta mer :)
 För ja, dt är bara att inse. Sommaren är faktiskt slut nu.Det märktes i morse då det var riktigt kyligt ute. Det är lite ledsamt att sommaren är slut nu :P  Då det har varit en så himla fin sommar i år :) fast jag får se det från den ljusa sidan. SHOPPA massvis med underbara höstkläder ;)

Ska även passa på att lägga in det här klippet! HAHAHA hon försöker vara sexig :P det lyckas inte riktgt haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0