Tiden går fort när man har roligt :)

Det är sjukt vad tiden är fort när man umgås med Amina. Vi träffades upp efter jobbet idag för att äta lite middag tillsammans :) Mysigt mysigt! Helt plötsligt efter en god bit mat, några koppar te och en hel del cigg. Så var klockan runt 8 och dags att röra dsig hemåt. Ja jag röker ju egentligen inte längre men hon och jag röker typ alltdi i varandras närvaro. Sitter väl i från förr skulle jag tro. För nog är det härligt att sitta och snacka massa skit samtidgt som att man röker :P haha.
 Självklart somnade jag på bussen hem och vaknar upp med världens värk på vänster sida. Vid höften och magen. Nu är det ändå dags att sova så ja, hoppas att jag sover bort det. Om det nu går att sova bort det :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0