Tiden går fort nu.

Oj, två veckor sedan jag skrev nu! Kan inte påstå att allt för mycket har hänt. Måste säga att det har väldigt lugnt på drama fronten vilket är skööönt!

Förra veckan var första semesterveckan efter 5 veckors jobb. Den spenderades med familjen och sen även Amina på Öland. Hon och jag hade långa samtal och självklart slutade kvällarna med godis,chips och läsk. I mängder!
det var helt enkelt bara väldigt skönt! Att åka ner dit och bara slappna av.

Så nu har denna vecka börjat rulla igång. Redan onsdag. Har väl egentligen inte gjort något märkvärdigt alls. Inte för många sena kvällar. Inte för mycket alkohol. Ja denna vecka har jag verkligen hyllat detta mellan mjölks tänkande hahaha. nej men alvarligt vet faktiskt inte vad jag gjort. Mer än att nu är det redan i onsdag och i morgon torsdag. Tiden går ju fort när man har roligt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0