Please leave

Gaaah jag orkar inte! Helt ärligt så vill jag bara vara. Bara få vara sådär elak och osjälvisk som jag innerst inne vill vara haha. Jag vill kunna vakna upp och inte bry mig om andras problem. Jag orkar inte med folks drama. jag orkar inte med folks om känner sig hotad utav mig. Oavsett om det är min personlighet eller mitt utseende. För JAAA det har fan hänt att fd arbetskamrater och andra muppon faktiskt kollat på en en gång och sen varit pain in the as! Jag vill helt enkelt bara vara. jag vill kunna vara så där äckligt dryg. Jag vill kunna bete mig precis som jag vill utan att tänka på vad andra ska tycka och tänka. Jag orkar faktiskt inte bry mig.
 Hade jag inte varit så jävla rädd för att vara ensam hade jag strandsatt mig på en liten ö och bara njuta. Låta tankarna flyga iväg till en härlig plats och bara vara. I teorin låter det helt underbart. I praktieken skulle det vara en mardröm.


 Du är en av få vännen som jag bryr mig om från djupet av mitt hjärta! <3
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0