Beatrice Margaretha klumpig Danielsson

Har precis tvättat bort sminket och ska snart krypa ner i min gosiga säng. Det har varit en riktigt mysig kväll med Amina. Blev middag och fika :) Köpte även en ny plånbok och blev självklart kär i en väska som jag måste köpa. Suck haha. Jag som skulle ligga lågt ett tag nu. Då jag ska gå och laga en tand dagen innan min löning i januari :P haha.
 Dock är jag så pass klantig att jag satte mig på ett blött säte på tunnelbanan. Tur att det inte var kiss! Sen satte jag mig IGEN på ett blött säte på bussen, på väg hem! Tror ni det är slut här?! Neeeeeej! Då får jag SJÄLVKLART tvål i ögonen när jag tvättar bort mitt smink. vilket gör så att det inte alls är skönt att ta bort mina linser :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0