Det börjar bli...

Det börjar bli jul och folk borde vid det här laget ha drabbats av julstämning. Nu är det inte så utan bloggkrigen är värre än vanligt. Folk gör slut hit och dit. Vänner bråkar och ja, det tar aldrig slut! Det är inte många dagar kvar till jul. Oavsett vilken religiös uppfattning du har så kan ni väl försöka vara lite sams?
 Jag är inte religiös. Jag ser mig själv som kristen men inte religiöst kristen. Julafton ser jag mer som en tid där man umgås. From 23-31 december så umgås iaf jag mer med vänner och familj än annars. Egentligen skulle nog mamma velat åka ner till sin bror i småland och fira jul där. Tyvärr jobbar jag och hon vill inte lämna mig ensam här i sthlm själv. Vilket jag är rätt tacksam för! För inte vill jag fira jul själv heller! Snacka deprimerande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0