det vore jus snyggt

Det skrämmer mig att jag börjar falla för honom. Eller så gör jag inte det utan lixom bara tror det haha. Nej men allvarligt. Jag vet att vissa sitter nu och bah: Veeeeem kan det vaaa?!Är de P kan det vara P näääää kan det? Medan andra stter typ: jag visste det å jävla hårt det är R! Mohhaha suckers u can never lista ut det. Yäää jag gillar att jag skriver som jag pratar woohoo. Nej men för att fortsäta på min lilla mening här. Hur lyckas jag?! Så kommer de negativa tankarna om att det inte kan sluta bra och jag sätter upp väääärsta listan i huvudet om arfr det inte skulle funka haha.
Ledtråden ääääär : dunt duuuuunt duuuuuunt (slår på en tumma, fanvadjagärmuppig nu hahaha) han är svarthårig och hmm svarthårigt hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0