En trött måndag

Sista veckan nu som man kan se att julen ens varit här. På stan är det säkert knökfullt med människor som försöker finna saker på rea för julklappspengarna. Själv har jag inte ens orkat åka in. Klarar inte av folkmägden som samlas som stora klumpar på gatorna. Slutar oftast med irritation och inga köp alls.

Idag var jag lite tidgare på jobbet. Så skönt! Gillar att ha så mycket gjort som möjligt på morgonen. Även om tempot var lågt idag så fick vi undan det som vi skulle få undan. Både jag och Dominique var sådär lagom pigga. Trots redbull och massvis med sötsaker så var jag fortfarande orerhört trött. Så jag sov fyra timmar när jag kom hem. det var verkligen behövligt.
Så nu siter jag vid datorn och kikar in Linas matkasse. Då jag oftast är så trött efter jobbet och mamma börjar tröttna på att det alltid är hon som ska laga mat och oftast så har jag invändningar. Vilket då resulterade i att jag fick en Linasmatkasse i julklapp. Så ska nog beställa hem den nästa vecka :) För att prova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0