god natt

Egentligen borde jag sova. Som vanligt med mig är det så mycket borden men så lite som görs.
 Idag så blev det jobb 5.45-15.35 droppade sedan av dompan i medis då hon hade uppdraget jultomte till sina vänner haha.. Så tyckte synd om henne om hon skulle åka hela vägen till skarpnäck med den där otympliga ikea kassen med paket. 
 Efter det blev det 20 min solarium :) ska försöka få lite färg till nyår. Jag får väldigt svårt färg i ansiktet men däremot blir jag väldigtlätt brun på resten av kroppen :) Så det blir perfekt att sola idag,imorgon torsdag och fredag :) Kanske hoppar torsdag.. och sen kör lite brun utansol på fredag :P lär jag ju göra vilket fall som helst. Då jag lär se ut som ett spöke bland resten av tjejerna på nyår annars haha.
 Nej god natt nu! håller på att somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0