Jag vet inte hur jag ska förklara

Hur ska jag förklara att jag tar extremt illa vid mig när folk säger att jag pratar för mycket? Hur ska jag få folk förstå något som jag själv inte förstår?
 Jag vet inte varför jag pratar så mycket. Det är inte så att jag går runt ocht änker på att jag måste prata mindre.På samma sätt som att jag inte går fram till en tjock person och säger "FY faaan vad du är FET banta!" Så tycker jag att du inte kan säga till mig att jag pratar för mycket. 
 Vissa är blyga andra inte. Så varför tracka de som inte är? Jag kommer aldrig bli den perfekta frun. Jag kommer aldrig någonsin bli den perfekta vännen. Däremot kommer jag alltid finnas här. Om det inte räcker till. Ja då finns det en dörr att gå ut igenom :)
 Det är svårt att förmedla en känsla via ord. Det är svårt att förklara exakt vad jag menar. det ser bara ut som en massa ord utan mening.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0