Om jag bara kunde

Tänk om jag bara kunde sätta en liten sladd på mitt huvud. Så skulle orden bara komma ut från hjärnan ner till pappret. I detta fall datorn.
 Jag finner inte orden längre. Jag orkar inte.
Jag skulle vilja skylla på vädret. Säga att jag är trött och halvdeppig pga det. fast det kan ju inte stämma för jag älskar ju alla årstider på olika sätt! Jag skulle även kunna säga att det är för att jag jobbar mycket. Jag jobbar ju dock bara 40 timmar i veckan. SÅ jag vet inte men jag vill be ALLA dra åt helveeeeete! Klappa till folk och sova! Bara få sova! Sen i nästa sekund så måste jag spriga på toa eller lägga mig på golvet och stört böla som en tre åring!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0