Onsdag hela dagen.

Idag är det onsdag. vi brukar vara tre i bageriet. idag dock bara två. Gick nog hyffsat bra ändå. I morgon blir det maraton löpande i bageriet. Mycket att göra. Vill inte ligga efter mer. Avskyr känslan av att inte räcka till. Att känna mig dålig. Inte kunna slutföra mina projekt. jag avskyr att känna att jag är sämst helt enkelt.
 När jag skulle åka hem då blev det en incident mellan mig och en annan förare. i morse när jag ställde min bil på parkeringen rka jag ställa den snett då den breve stod snett. Vilket gör att när jag nu ska åka hem så kommer jag nte ut! Så vänster sida på mig är fri. Så vips så kommer det in en liten grå bil där. Hon börjar skrika på engelska att jag kör på henne! Men hallå, varför ställde du dig där i första början om du ser att jag ska åka ut och har problem?
 Nu blir det iaf att fixa sig för att äta middag med sockersöta Amina :) Myyyys! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0