Upprörd ända ut i fingertopparna!

Jag är upprörd! Riktigt upprörd!
 Bombattentat i Stockholm?! WHAAT?! Jag har suttit och väntat i flera dagar nu att de ska säga något i stil med " Martin beck och hans kollega Gunvald ...." det kommer dock aldrig. Istället så blir vi mediavåldtagna av alla tidningar,tv nyheter osv. Att en MUSLIM 3 barnspappa från TRANÅS har gjort detta. För det första. WHO CARES om han är musse eller kristen? Hade det varit skillnad? Hade det varit någon skillnad om han kom direkt från bananbåten eller bott här hela livet? Om han hade inte haft barn? Svar: NEJ! Att han bor i tranås är väl bara onödig information kan jag tycka. Det är en MAN som sprängt sig själv i luften. Ja historien kan ni säkert.
 Det som slog mig var. Det är ok att vara homosexuell, klä ut sig till kvinna om  man är man i de mest spekakulära klänningarna. MEN inte vara en muslim. Inte få välja sin egna tro! Bara kärlek? Är det det samhäället vill säga med allt detta?! För isf vill jag byta land! Jag vill TILLOCHMED sluta säga att jag är svensk. Låta folk tro att jag är jugge. OM det nu är så att "vi" svenska folket ska börja skilja på folk pga religioner.

En annan mindre sak som gör mig upprörd ÄR när folk pratar om mig till folk JAG INTE känner!!! Jag får panik av sånt! Jag tycker det är obehagligt! Dels för att det är mitt liv och jag vill faktiskt att det ska vara mitt liv och inte vara så att folk som inte ens träffat mig vet saker om mig. Bara wierd! Sen att det bara känns skumt att en vän ska behöva prata om andra vänner för att ha något att prata om.
 nej sånt där uppskattas inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0