:)

Allt runt om kring mig och i mig har alltid haft med känslor att göra. Nu känns det värre än vanligt.
Det är som att så fort jag yttrar en enda liten känsla så tänker jag sönder den känslan.
Jag kan inte ens sova!

Hur som helst i morgon fyller jag år :) Känner mig redan lite bättre.  Så i morgon blir det att hoppa in i duschen så fort jag vaknar för att sedan åka och köpa present åt min mamma. Hon berättade nämligen för mig förra veckan vad hon ville ha. Så sen den dagen hon sa det har jag legat sjuk. Funny bunny :P Har aldrig handlat mammas present samma dag. brukar vara lite snabbare än så ;) haha. Så nu tycker jag det är pinsamt även om jag fortfarande ligger sjuk.

Jag funderar seriöst på att ta mitt körkort vill verkligen ha det nu. Är däremot inte så sugen på att övningsköra i detta snökaos. Då folk åker som dårar där ute. Så ska ta och se över lite körskolor för att jämföra priser och dylikt :) Då Orminge körskola var fan det sämsta jag varit med om. Otrevlig personal.

 Catti och jag på nyår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0