Farsan på bio :D

Idag var jag och såg FARSAN på nattbio. När vi kom in i den där super lilla biografen som roletto har på botten våningen så trodde jag att jag skulle försvinna genom ett bottenlöst hål. Det kändes som att sitta i grannens källare där man tryckt ite stolar och en stor bioduk. Tror ni inte att personerna bakom oss babblade sönder sig?! Ok, att man kommer med vissa kommentarer under filmens gång men precis när filmen börja pratade alla som fan :P
Filmen var riktigt bra och fick en hel del magrutor. Bästa scenen är nog den som man sett railer på :P " du göra kung fu mot mig? " HAHAHAH så klockren!
Den är ett stort MÅSTE att se! ger den fem av fem bagar mössor ! ;)

Klockan är riktigt mycket och jag borde verkligen sova nu. Sov dock för länge idag så är rätt pigg nu :/


 Han är såååå klockren! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0