Fredag

Shit vilka jävla drömmar jag har haft i natt! Fattar inte varför jag drömmer så konstiga saker? :S

Igår blev det ett besök hos läkaren då det kändes som att mitt huvud ramlar av snart! Jag fick inte riktigt reda på vad det var, för det sa han inte. Däremot står det på nässprayen jag fick att den är till för bla bihålsinflamation :/ Så kanske är det det då?
Nässprayen jag fick har fått mig att känna lukter och smaker nu :) Så jag är rätt nöjd! :)

Har legat och kolla på MVT på mornarna nu när jag varit sjuk. Fan vad jag ogillar lady gagas konstiga videos! De skrämmer mig ! Kan inte påstå att jag är ett fan av hennes musik heller så :P men shit vilka konstiga videos :S


 Iska jag träffa denna donna :) Blir nog en sväng i stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0