Friday all day and night long

Nu känner jag mig äntligen mig bättre! Så bestämde mig för att möta upp Catti i stan. Planen var att gå och shoppa. Slutade dock med att vi åt och åt haha. Var så himla sprängmätt när jag kom hem! Tror ni jag sludade där? Nej det har även blivit lite bulle och chips! Där gick min viktminskning åt skogen, haha.
Dagen var riktigt mysig och ibland behöver man sånna dagar :)

Min dag idag har varit bra även om jag själv inte varit på topp. Har kännt mig sur,trött och irriterad på omvärlden.

Kan någon svara mig varför killar är så jävla hopplösa?! Kan någon jävel skriva en bok hur killar fungerar?! Jag skulle LÄTT köpa den boken!

 ploj bilg för länge sedan

Kommentarer
Postat av: jetil

det är bara att sluta löpa efter utläningar....

2010-02-27 @ 18:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0