its all about love.. eller?

Allt jag vill är att känna mig lycklig. Inte som jag känner mig nu. Som att man går i en mörk låda och det enda ljuset man ser är genom de smål hålen man har i lådan fär att vara kapabel till att andas.

Jag och Catti har pratat mycket om förhållande de sista dagarna. Om att jag inte klarar av att ha ett. Jag känner mig instängd och rädd. Får en mild panik känsla utav det. Då jag inte varit beredd att ta ansvaret som det medföljer samt att jag är riktigt rädd för att bli sårad. Kommer jag någonsin våga släppa in någon så pass mycket att jag kan ha ett förhållande? Det svaret har jag inte ännu.
Jag vet att jag behöver någon med så stark psyke att de kan klara av mig på en låg dag. Då jag är som idag. Sur på det mesta. Och bara behövder någon där. Det kan vara svårt att ha en sån partner. Kan jag tänka mig.

 Jag vill nog ha en sån kille som är såhär över romantisk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0