nu öppnar jag upp min blogg igen :)

Stängde ner min blogg för nästan en månad sen. Kände att allt blev för mycket. Hade så pass mycket ilska i mig att jag tillslut inte visste vart jag skulle ta vägen.

Mycket har hänt på en månad. Både positiva saker och mindre positiva saker.
Har varit utan jobb lite över en vecka nu, men pluset där är väl att jag har åkt på en rejäl jävla förkylning. Vilket känns bra att jag slipper ha dåligt samvete att jag är sjuk. 
Har börjat umgås mer med Catti vilket är roligt. Då man aldrig kan bli rik för mer vänner ;) 

Har även träffat en kompis jag inte hade träffat på över ett halv år så det var kul! Även om det blev lite kaos där men kvällen slutade rätt bra. Ibland måste man påminna sig själv att man faktiskt har det rätt bra även om allt inte går som man hade velat. Bara försöka tro på att det blir bättre och göra allt man kan för att ändra det :)

Många pratar om att de börjar tröttna på snön. Att det får vara nog nu. Själv gillar jag snön. Är mer orlig för de stackarna som har platta tak. Eller när snön börjar smälta. Då kan man ju bada utomhus på asfalten :P Även om det nog är lite för kallt och jag antagligen åker på en förkylning igen då haha.

I morgon skulle jag egentligen ha uträtt en hel del saker men är värr sjuk så det suger! Fyller ju även år i morgon med. Vilket påminner mig om att jag inte har köpt en present till min mamma ännu :S Då även hon fyller år i morgon. Så får väl försöka sova ite nu och hoppas på att förkylningen försvinner ut i drömmarnas värld och inte återvänder :p

 Jag gillar verkligen den här bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0