Tidig dag för mig

Vaknade kvart över åtta i morse av att mamma väckte mig. Vi skulle åka och klippa oss :) Så nu är jag nyfrissad och känner mig rätt så fräsch :D
Blev ääven ett besök hos systrarna delselius för att köpa semlor :) de är så jävla goda!
Passade på att hlsa på bagarna där med. Då de är så jävla underbara! Hann inte med att snacka så mycket då mamma väntade på mig. Saknar faktiskt at arbeta med dom :/ Då de fick mig alltid att le på morgonen när jag vaknade för att jag visste att jag skulle till jobbet! Sånt är riktgit underbart :)
Ska snart iväg till kuratorn med. hade hellre legat hemma i sängen och vilat lite. Känner mig så himla trött. det är nog förkylningen i guess.

 ok jag erkänner! Jag vill ha sommar nu! Kunna gå i short och linne samt alla fina klänningar :D Alla fina skor. Åh vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0