Tony :)

Dagen börjar väl närma sig sitt slut och så vanligt är jag inte trött. Lär väl somna vid 1 som vanligt. Eller som snarare blivit en vana. Längtar till den dagen då jag kan sluta tänka på saker innan jag somnar. Bara lägga huvudet på kudden och somna :) vad härligt det hade varit.

Fan vad jag saknar min Tony! Han har ju flyttat ut till Sigtuna nu. Fan vill träffa honom och krama om honom. Då han är min barndomsvän och även som en bror för mig.
Kanske måste ta mitt ärsle dit någon dag? när jag är frisk. Men tycker att han ska fixa körkort så han kan skjussa mig. Eller ännu bättre upp. Att jag själv tar det. Fan att flingakademin inte finns tillgänglig nu :p


 Tony <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0