you make me confused

Jag förstår inte de dubbla signalerna. Är du intresserad eller är du det inte? Du gör mig förvirrad. Vilket jag då drar den slutsatsen att du inte är intresserad. Så fort jag drar den slutsatsen och inte längre hör av mig så skriver du.
Jag vill inte hålla på med den här leken längre. För jag begriper inte spelets regler. Finns det ens några?
igår var en riktigt trevlig dag för mig. Jag hade verkligen trevligt. Dessvärre har jag svårt att säga sånt då jag inte vill vara för på. Säger sällan komplimangen eller vad jag verkligen känner om en situation när det kommer till killar. Då jag inte är en av de tjejerna på filmerna som säger de rätta sakerna. Utan ibland kommer alla ord ut helt fel. Så då drar jag mig hellre att säga sånt. Jen jag gillade kyssarna. Jag tyckte om hur du pratade till mig och ja, jag hade gärna setts igen. Vad dig beträffar vet jag inte hur du känner. Just nu verkar det inte som att det är något jag kommer få veta heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0