And here we go :)

Oj vad jag är trött idag! Det är endast tisdag och jag verkligen längtar tills på fredag då helgen börjar efter 19. då jag går av mitt pass :)
Idag var det kurs för min del. et inte om jag personligen fick ut något. men men så är det ibland. Var inte alls taggad och hade satt på mig negativa glasögonen idag.

Nästa helg åker mor min till spaien för att åka på konferans med jobbet. Vilket då betyder att jag kommer vara ensam hemma från fre-mån natt. Uaah. Gillar inte att sova själv här. Så detta lär ju bli väldigt väldigt intressant.
Hoppas att det löser sig :)

Konstiga är att jag aldrig trodde att jag skulle slukas upp i mitt arbete. Allt jag pratar om är jobbet. Har jag ett tråkigt liv eller är mitt yrke något jag lever för? ja svaret är ju självklart det sista. Men det finns så mycket annat. Som jag faktiskt bryr mig om. Som min mamma,min familj osv :)


Nej ska ta och titta klart på programmet på tv sen tvätta bort sminket,borsta tänderna och hoppa i säng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0