Tur att det inte är måndag hela veckan

Det förvånade mig idag hur likgiltig jag är. Trodde att jag skulle bry mig mer om att Sara och jag brytit kontakten. men nej. Så är inte fallet.
I mina ögon är hon någon jag inte känner. Jag bryr mig faktiskt inte trots 6 år. Är bara så äcklad av henne. Riktigt riktigt äcklad.
Det jag inte begriper är att hon hållt på såhär så pass länge. Att hon skryter om hur elak hon varnär hon var liten. Hon tror att hon är bättre än folk för att hon har råd att köpa en goose. men klart hon har råd! Hon har ju inte betalat någon hyra fast hon bott hemifrån i över 1 ½ år.
Hon är en parasit lever på andra.
Så nu är det sagt! :)
Däremot så had ejag och catti sjukt roligt på nyår efter att vi hamnade i bredäng :)

Jag orkar snart inte mer. Är så trött på jobbet. Hålle rpå att ramla ihop snart. Känner att jag bara vill lägga mig ner och gråta på jobbet. Kan knappt sova längre. Stressar innan jag ens kommit till jobbet. Måste försöka hitta ett nytt jobb.
detta jobb passar inte mig. Men är säker på att det kommer passa någon annan som har mer go i sig än jag. Som är mer självständig.

Idag avr en riktigt skit dag och jag har lust att sga upp mig. men det har jag ju haft sen jag började där. Ändå är man kvar. Helt stört. Mest för att det känns som att man måste för mammas skull. För att hon inte ska bli besviken. Ser hennes ansiktsuttryck varje gång jag nämner det.
Måste dock tänka på hälsan före pengarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0