En ruskigt bra lördagskväll!

Igår var det avskedsmiddag för Johan som slutade igår. Trodde att det skulle komma fler men det blev bara jag och Nelson och självklart Johan dårå. Vi gick till Crokodilo där de hade riktigt god mat! Ska definitivt äta där igen.
Vi pratade en massa och en gammal arbetskamrat till Johan och Nelson kom och sa hej med hans vän. De är båda två bagare så vi pratade en del. Den enda jobbar ju på gunnarsons och var där när jag praktiserade.
Sen kom min älskade jennifer och joinade sällskapet när de två bagarnissarna gått.
Kväller var riktigt trevlig och jag kom hem runt halv två.

Hade tänkt att hämta mina saker hos Sara men hon verkade inte så pigg på det. Hon har säkert förstört dom. men då blir det hennes problem inte mitt ;) Hon är ju även skyldig mig pengar. 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0