förklara det för mig om du kan

Kan någon förklara för mig varför jag känner att jag måste få ut mer av livet?
Jag trodde att bli bagare var min dröm. Nu helt plötsligt vil jag göra så mycket mer. Lära mig en hel del språk som jag dröm om i smyg sedan jag var 14-15. Jag vill besöka en hel rad platser jag aldrig ens tänkt på att besöka.
Jag är 20 år gammal. Har ett jobb som jag inte trivs med men får ut en bra lön på. Jag har en familj som bryr sig oändligt mycket. Jag har så mycket och ändå vill jag göra mer saker?
Språk har alltid intresserat mig. Jag är glad över att jag valde bageri yrket men tyvärr vet jag inte om det är något för mig. Trots att jag drömt om det sen jag var 8 år gammal. Trots att det känns som att jag försöker så pass mycket att jag håller på att gå sönder så verkar det ändå inte ge någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0