Hopplöst att tänka

Fan känns som att jag vänder på mig själv ut opch in just nu.
jag är rastlös,trött, sugen på godis ovh vill bara veta hur framtiden blir. Ljus eller mörk?
Varför har jag hela tiden den där känslan att något kommer att hända?

Jag vet inte vad vi är. Jag vet inte ens och vi är vi eller du och jag. Vilket får mig att tänka på den där låten där blev du och jag vi?
För jag vet inte vad du vill. Bara vad du inte vill. Själv är jag nog tvärt om. Fast kommer ofta på mig själv att jag, ja just jag blir splittrad. Tänker efter för mycket och vet tillslut inte vad jag vill. Det är ungefär som när man står där vid choklad hyllan på ica, marabou eller inte marabou? Så blir det. När någon säger något och som jag själv inte vet svaret på. Då börjar jag fundera. Vad vill jag? Duger svaret vet inte? Går det bra att ta sekund för sekund?
Jag passar nog väldigt bra in på jag handlar först och tänker sen. Samtidigt som att jag kan sitta och tänka på saker så jag känner mig helt slut.
Det enda jag vet är att situationen är dum. Fast tror att jag innerst inne vill mer än vad jag egentligen vågar vilja.
Det tar lång tid att komma på fötte rigen. Vet fortfarande inte om jag har gjort det. Däremot så vill jag bara träffa dig. Även omjag vet att det är dödsdömt. Vad kan det leda till?
Spelar du ett spel eller är det jag som drömmer om mer?
Fan asså jag vet verkligen inte! Även om orden som bildas och innehållet som orden säger kanske tyder på att jag vill mer. Men är för rädd att stsa. Men varför satsa nu? När man redan nu är osäker?
Nej jag blir tokig på mig själv. Vill leva i nuet och inte tänka frammåt. För jag vill hoppas på en ljus framtid. Även om jag kanske inte tror på den.



Kommentarer
Postat av: Amanda Kyle

Fint kort :)

2010-02-25 @ 19:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0