Jag avskyr dig

FAAAAN! Är fortfarande så himla arg! Hatar när det går enda in under huden typ.
Det finns en tjej på jobbet. Som har irriterat mig sen hon började typ. Så idag brast det för mig. Hade SÅN lust att bara dän en avel i huvudet på henne!
För det örsta lyssnar hon inte sen fräser hon ifrån för att hon tycker att jag gör fel, jag har dålig attityd osv. Så tillslut så bara brast det!
Men HALLÅ?! Jag har GESÄLLBREV. Jag har fyrå års utbildning i ryggen. Vad fan har hon?!
HON gör fel rätt ofta men försöker undan gömma det. Idag satte hon i bröd i ugnen, som inte var tillräckligt jästa. Sen glömde hon att spjälla dom med. men det var inte därför jag blev arg. Det har pågått i över en månads tid nu.
Så idag ko  hon på morgonen och ville byta sockerlag emd mig. SÅ jag sa att ja hon får den när jag är klar och att hon ska ställa hennes i disken. Vad gör hon?! Hon ställer tillbaka den. JÄVLA ÅSNA!
Sen idag hade jag ställt fram ett tomt stick jag skulle ha när jag höll på med ugnarna och tiden var knapp då jag och praktikanten hade knappa 45 min på oss att grädda semlebullarna,låta de svalna, klippa locken,ha fyllning och grädde,florsockra och sedan iin i kartong för att sedan ställa ut.
Så ja tiden var knapp. DÅ har Karine tagit mitt stick till hennes bullar. SÅ jag säger åt henne att" FAn Karine det där är mitt stick" Jag behöver det NU tll bullarna. Hon skiter i det totalt. Så jag blir skit sur och säger till henne. NU är NU karine inte SEN! Då säger hon att jag borde ändra MIN attityd?! URSÄKTA de andra anställda med längre erfarenhet har fått säga samma sak jag precis sagt till henne för att hon inte lyssna på mig.
Så kommer HON den APAN och säger SÅ till mig?!  Så jag lackar totaly! Och säger åt henne att hon kanske borde börja lyssna istället. DÅ börjarhon som fan. Så jag säger åt henne att jag inte tänker ta den diskutionen och hon fortsätter och jag säger det igen. Jag tänker inte ta den här diskutionen igen. Då hon har upprepat att jag borde bete mig bättre mot folk.
Fan vad sur jag är fortfarande. Så är vi i samma grupp på jobbet med. Fan avskyr henne!!!
Hon är 37 jag är 20. Hon lyssnar inte,hon säger åt mig när jag gör fel men INGEN får säga till henne när hon gör fel. Hon har gått på mig flera gånger när jag är tvungen att släppa vissa saker och ber henne ta över. Då säger hon gör klart en sak först och gå sen. Hallå, det är inte kindergarden här! Du ska inte stoppa tillbaka leksakerna i lådan direkt utan det här handlar om KÄRLEK till bröden. Om att gilla att tillverka vackra saker. Få våra kunder nöjda. DET saknar hon.
För det är inte bara mig hon inte lyssnar på.

 Det ska bakas med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0