Jag vill se!

Fan vad trött jag blir! hela mitt inlägg försvann!!
Hursom helst. I morgon ska jag tillbaka till jobbet. Kordian nämde att jag antagligen ska ta över kondis på morgonen till Jenny kommer. Är rätt nervös över det. men det ska bli lite roligt med faktiskt :)

Jag vill gå på bio på fredag se den nya med sara jessica parker. tror att den kommer vara rolig :) Nu ska jag bara kolla om någon kan gå med mig :) Då jag i stort sätt bara känner folk som jobbar helger och konstiga tider precis som jag gör :)


 Mina vita glasögon har blivit mitt kännetecken med mitt svarta hår. Sen att jag även har en vit mobil. Det komiska är att jag inte ens gillar vitt :S haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0