magont

Fick ont i magen igår och det har fortfarande inte gått över. PÅ något konstigt vänster känns det som att jag skolkar fast att jag har riktigt ont i magen. Och skolka kan man väl bara göra om man går i skolan?
Tror knappast att det blivit bättre av att jag ätit några bitar choklad samt druckit äppeljuice.
Ringde hursomhelst jobbet idag för att meddela att jag inte skulle komma. Vilket det nog redan hade märkt då jag skulle börjat kl 5 och inte fick tag i dom fören runt kl 6.
Kommer inte gå till jobbet i morgon heller då jag inte tror att det kommer bli bättre ikväll.
Så ja, här ligger jag kl 3 på eftermiddagen i pyamasen. Håret står på ända och har på något konstigt sätt lagt sig i motsatta bena. Har inte kunnat sova så bra heller. Sovit några få timmar och känner mig helt slut. Svårt att sova när man har ont.

Jag vill ha tillbaka min kamera från den där människan. Lär ju dröja. Om hon inte förstört den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0