Onsdag mitten på veckan, nästan iaf :)

Idag har jag gått och gäspat samt varit riktigt ofokuserad hela dagen. Bara längtat tills att få gå hem. Då jag är så trött.

Om bara en månad så börjar alla födelsedagar i denna familj. Det är kusiner som fyller år,mama,jag,två kusiners mamma. Så ja nog blir det kalas. Iaf fyra st :) Så tur att man fick en rejäl lön för annars hade det varit lite knepigt :)

Nästa vecka är det dags för mötet med Jacob och Sofie om hurvida jag kommer stanna kvar eller inte. börjar bli lite nervös äen om jag känner att jacob beter sig som en jävla åsna mot mig och behandlar mig som värsta bollpojen!
Men ja, han sa orden praktikant till mig att jag beter mig som än. hur kommer det sig då att HAN är den enda som beter sig så mot mig?!
nej blir bara trött på sånna chefer.

Måste ta mig i kragen och hämta min kamera med. För saknar den jätte mycket :D

Idag när jag såg lönespecen så blev jag riktigt glad. Fick riktigt bra betalt fast att jag ahde två karensdagar. för jag hade gått ifrån jobbet tidigare på lördagen och då blir det karens. Sen var jag tvungen att åka till akuten dagen efter då jag var tvungen att gå till jobbet. ja då blir det karens igen. SUCK!
Men är ändå nöjd vilket betyder att nu kan jag lägga undan rejält med pengar :) HÄRLIGT! :)
För det är ju alltid bra att ha en buffert ifall något skulle hända.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hoppas att jag får dyyyra och fiiiina presenter av dig! :D

2010-01-21 @ 22:48:18
URL: http://dizzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0