Snart helg :)

Så var man tillbaka på jobbet. Som vanligt så börjas det prata en hel del om helgen. Det slår mig att denna helg är första på väldigt länge som inget är riktigt planerat. Brukade ju gå ut varje lördag jag var ledig förut. Denna helg blir det nog inte så. Ska kanske gå på bio och umgås med vänner :) Lär bli väldigt trevligt tror jag. OM det nu blir något.

Sov inte så bra inatt så tvärdeckade på bussen på vägen hem för att sedan fortsätta sova i några timmar när jag kom hem. Ska snart gå och sova igen. Då klockan ringer tidigt i morgonbitti.
I morgon är det sista dagen på jobbet sen bir det en helg ledigt :D

Åh förresten :) Har gått ner 3 kg :) Lovely! Har inte gjort något särkilt. Bara inte ätit ute lika mycket som jag brukat göra. Ett tag var det ju MINST 1-3 ggr i veckan. Nu är det en på sin höjd :)

Har återgått till min jucie som jag blir super pigg av :) Så klarade hela dagen utan att vara trött pga den jucien :) Sånt är jätte skönt :) Alltid skönt med vitaminkicker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0