blä vilken morgon

De senaste nätterna har jag haft riktigt konstiga drömmar. Jag har varit allt från gravid till att nästan blivit lesbisk. Asså drömmarna har varit väldigt intensiva och jag är typ lika trött som när jag la mig.

Idag är det stranden som gäller men jag har ingen lust alls. Har vaknat på sveriges hemskaste humör och vill bara försvinna.

Vad är det med folk?! Du är tamigfan sorlig. Hur kan man sitta och säga att man blir äcklad av sin flickvän? Att man inte älskar henne? När det i själva verket verkar så. Varför behandlar man en människa så. Jag menar, varför inte stå för det man känner? Stå för det man säger? Nej du är en vuxen människa men verkar inte kunna stå för det. Du är ju bra vilsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0